Pages

Monday 8 August 2011

~Apa salah aku? ~


Macam xbest nk citer bnda nie kat cnie, sebab aku wat blog nie juz nk citer hal2 yg mmbahagiakan aku je. Tp rs macam perlu aku mluahkan ape yg aku rasa skrang nie. Kenapa n mengapa?? Apa salah aku mereka2 ni buat aku macam nie…Aku kacau life org ke? Aku pnyebab kesusahan hidup diorg ke?
kenapa diorg tu sakit aty sangat kat aku? Dendam dengan aku? Serius aku x faham.nak dijadikan cerita, aku ade update status aku kat FB, yg aku dah bahagia, happy sekarang. Adalah hamba Allah sorg nie comment kat fb aku, “Baguslah kalau ko dah bahagia sekarang, dah kawin nanti jgn lupe jemput aku,JANGAN X JADI LAGI!”  Ape sey maksud ayat dia tue, nk cari pasal ke? Nk menaikkan darah aku time2 ramadhan ni? Aku pun balas la comment dia tue, “insyaallah k, kalau ada jodoh aku jmput la ko, jodoh pertemuan kan di tangan ALLAH S.W.T,kalaulah  jodoh aku ada tulis kat dahi xpe juga kan…”
Act, aku dah rasa marah dengan ape yg dia tulis tue…tp rasanya dia sentap kot dengan aku sebab selama ni aku layankan je apa yg dia menyampuk kat status aku….bkn x suka tp kalau dia comment yg baik2 xpe, nie asiklah nk reject org.
Mesti korg tertanya2 siapa dia kan? Tp aku rasa xperlu la cerita siapa dia..kalau dia baca pun ape yg aku tulis nie, dia pun tahu dirinya yg aku maksudkan….Pada dia @ mereka yg dengki sangat dengan aku tue, sudah2lah..
Biarkan aku dengan dunia aku..mmg xsalah kalau nk amik tahu tntang diri aku tp biarlah hal2 yg positif, bukan negatif…aku tau aku bukan org baik tp sampai bila korg nk lable aku macam tu?? Kalau aku ada way salah kat korg, aku mntak maaf….Tp aku merayu, JUZ LEAVE ME ALONE!!


0 comments:

Post a Comment